19 feb. 2018

sportlov!
















Hej från sportlovet!! Japp en sådan lyxig grej har en på folkis! Vi har mycket som ska göras nu framöver så en hel vecka fri från lektion att själv styra över kommer lägligt. Själv har jag påbörjat mina arbetsprover vilket kräver en hel del tid och tankeverksamhet. Flyttar runt mellan att vara vid mitt skrivbord i skolan eller framför skrivbordet i mitt rum. Men allra trevligast är det ju ändå att sitta på något mysigt café tillsammans med klassisar och bolla idéer/hjälpa varandra/pilla med sina olika projekt i några timmar. Som idag, med Sofie och Eva på Jord.

Senare i veckan ska jag åka hem och hänga i några dagar hos min familj i Karlskrona. Ska bli gosigt att bli lite ompysslad. Och så tänker jag gå till frisören och klippa av håret! Det är veckans största planer hehe. 

hörs så småningom xx bella

2 kommentarer: