3 dec. 2017

1a advent



Heeej long time no see hörrni men h-e-r-r-e-g-u-d kan inte förstå att det redan är december?? Var det inte precis början av november?

Jag har varit ganska busy den senaste månaden och tyvärr samtidigt sämst på att ha med mig kameran. Nåväl. I min frånvaro har jag bland annat hunnit med mycket jobb, arrangerat en utställning/marknad av konst med min linje som drog in 17500 kr (!!) till Musikhjälpen, klippt lugg på nytt, varit på 90-talsfödelsedagsfest, skapat ett instagramkonto för enbart illustrationer och liknande --> @abg.illu <-- som ni gärna får följa, hängt mycket i skolan med mina finaste bästa klassisar, börjat kolla på Bron (känns ju lite som ett måste nu när en bor i Malmö), börjat bygga på en hemsida, druckit lite för mycket billig öl, oroat mig för vår kommande bostadslöshet osv.

I skrivande stund befinner mig i ett svinkallt Stockholm för att ikväll se Fleet Foxes spela på Annexet. Aaaa så taggad, har velat se dem sen jag gick i typ 9:an<3 tror det kommer bli MAGISKT. Men nu: frukost (inklusive lussekatt) och Första Dejten.

hoppas ni har en fin första advent xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar