18 juni 2017

2hand-fynd + pioner









Jag jobbade helg den här veckan och hade därför en ledig dag i tisdags istället. Såå najs att få vara ledig mitt i veckan sådär, det blir så himla mycket enklare att få saker och ting gjorda!! Tog till exempel tag i ett bankärende som jag skjutit på i ett års tid pga tidsbrist hehe.

På tisdagar har dessutom alla 2hand-butiker i stan öppet samtidigt --> upplagt för en fyndrunda! Mötte upp Elsa Alva Linnea på eftermiddagen och vände ut och in på utbudet under några timmar. Jag köpte en stol i rotting för 40 kr, en av mina absoluta favoritböcker för 5 kr, en fin kopp för 5 kr, en randig skjorta för 40 kr samt en ett sängbord i teak som inte fick vara med på bild för 65 kr:-) Blommorna är plockade från trädgården.

over and out xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar