29 apr. 2017

LUST.







Guess who's back!!!! Hehe nää men den senaste veckan har verkligen passerat i en dimma av jobb hela dagarna, arbetsprovspanik om kvällarna, för lite sömn och alldeles för mycket kaffe. LÄTTNADEN när jag igår strax innan midnatt klickade på "skicka in ansökan"<3<3

Inte nog med det: nu är jag dessutom långledig från jobbis pga helg å första maj å för att jag från och med tisdag-->en vecka fram ska leva life i Paris med fem av mina bästa personer. Aaaa vilken dröm kan ej greppa??


Idag ska vi har fest här hemma för att fira mami som fyllde 50 när vi var på Island. Har därför hittills spenderat denna lördag med att tvätta köksluckor, dukat med blommor från trädgården (!), hängt upp ballonger och kladdat ner mina skjortärmar när jag dekorerat lax:-)

(imorgon kommer sista Islands-inlägget upp fyi)

 xx bella



https://open.spotify.com/track/5BniTxgyzl4kPkXdiAAiEV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar