29 mars 2017

stranden x 6



I lördags eftermiddag tog jag tåget ner till Furuboda i nordöstra Skåne där en av mina äldsta bästisar Karin pluggar musik på folkhögskolan. Var på plats för att se hennes examenskonsert och ALLTSÅÅ den var så magiskt bra??? Blev helt blown away och så stolt att jag trodde mitt stackars kompishjärta skulle spricka?? Resten av natten var det partyparty samt lite oklart vinglade på stranden under den mest stjärnklara himmel jag någonsin sett. Sådant som händer kl 04.30 mitt ute i ingenstans you know hehe.

På söndagen vaknade jag sent och lagom tung i huvudet och bestämde mig därför för att ta en promenad ner till stranden. Bästa beslutet jag någonsin tagit pga det var som balsam för själen för en bakistrött kropp!!!! Lyssna på vågorna som slår mot stranden, känna solen bränna på kinderna och ba andas aaaa så härligt.

-

I övrigt är jag back to reality tyvärr. Har en dålig vecka men försöker få den att kännas lite mer produktiv genom att köpa/fixa grejer jag har tjatat om i en mindre evighet typ som ett nytt minneskort till kameran, en ny extern hårddisk (2TB så najs), få min piercing i örat bytt mot en ring osv. Önskar verkligen att jag hade mer tid och ork för sådant jag egentligen tycker är viktigt men det får helt enkelt skjutas upp tillfälligt. Sorry till mig själv för att jag är en sådan sämst bloggare:-(

SLUT PÅ BABBEL herregu sovgott hörrni xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar