7 jan. 2017

idag/igår



Jag är tredagars-ledig denna helgen och det känns så h-i-m-l-a lyxigt, ni anar inte!! Sådant jag har gjort hittills:

– Flyttat in min thunderbolt-skärm till sovrummet och plöjt igenom en och en halv säsong av SKAM (har blivit helt frälst, typiskt)

– Ätit en sen och lååångsam frukost bestående av rågmackor med ägg, färsk mango, turkisk yoghurt med müsli och blåbär + kaffe med skummat ikaffe.

– Gått en långpromenad med mamma i strålande solsken och 10 minusgrader, aaah så härligt det var. Älskar vintern när vädret är exakt så, hatar den annars. Hehe. Förevigade med en rosig selfie hursomhelst!! Carpigt med en klarblå himmel som backdrop jö.

–Hunnit städa+organsiera mitt badrumsskåp en aning = slipper äntligen få panik varje gång jag öppnar det. Tack bella varsågod bella.

– Haft ett helt shameless high school musical-maraton med Freja Ebba Alva. What else.

– Haft stearinljus tända alla dygnets vakna timmar. Känns extra mys nu när det blivit alldeles vitt utomhus.


xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar