7 dec. 2016

onsdagshej






Gokväll hörrni, tänkte bara slänga in ett snabbt litet hej för ovanlighetens skull!! Har egentligen inget spännande alls att berätta pga mitt liv är så himla ointressant just nu. Jag jobbar hela dagarna och får enbart ta del av dagsljuset genom ett skyltfönster och försöker hinna/orka med att plugga om kvällarna (läser konstvetenskap på halvfart), något som inte går särskilt bra om jag ska vara helt ärlig. Har dessutom blivit en mästare på att prokrastinera och väljer snarare att gå på restaurang och dela en flaska rödtjut med kompizar en helt vanlig deppig tisdag eller sover över och kolla på gossip girl till klockan två på natten istället för att somna i rimlig tid:-) 

Nåväl, c'est la vie. Livet är väl ganska bra egentligen, men det är bara det att jag känner mig sämst för att jag inte har energi nog att hänga med i distanskursen. Eller läsa böcker. Eller kolla på serier folk tipsar om. Eller laga vettig mat. Eller klura ut fantastiska julklappar. Eller pilla i illustrator. Eller blogga. Önskar mig att dygnet får fler timmar alternativt att veckorna får fler dagar ok??

xx bella

2 kommentarer:

  1. Bloggpaus kanske? Lika bra att låta saker vara om det blir en börda att hålla dem flytande.

    SvaraRadera
  2. Men det är ju superokej att inte hinna med allt, tycker alla borde prioritera bort sånt som inte känns ok istället för att försöka prestera 200%

    SvaraRadera