10 nov. 2016

bright eyes

Några bilder från min instagram/mobilkamera pga har ej rört min kamera på evigheter buhu

Heeej jag lever, mer eller mindre!!!! Blev erbjuden en heltidsanställning lite hastigt och lustigt förra veckan vilket innebär att jag jobbar ca konstant nu för tiden. Eller ja, mån-fre 09-18 vilket verkligen känns som hela tiden hehe. Ändå sjukt tacksamt att ha en säker inkomst i minst ett halvår framöver, sådana tjänster växer ju inte på träd. Utöver att försöka lära mig ett helt nytt yrke från grunden har jag dessutom skrivit + lämnat in min första hemtentamen i konsthistoria = har alltså haft noll tid över till allt annat.

Nåväl, förr eller senare kommer jag få ihop det här nya livspusslet. Måste bara ge det lite tid. Imorgon, däremot, tar jag helg och åker ner till Malmö med mina päron!! Vi ska se Kents konsert (mycket pepp över detta faktum), strosa på stan, sova på hotel och äta hotellfrukost kan det bli bättre svar nej<3 åå precis vad jag behöver nu.

xx bella



https://open.spotify.com/track/3Jy0dWV5AnnfyTvHK6UWof

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar