13 sep. 2016

solo







Heeej och happy tuesday kompisar. Jag kom hem från jobbis för en liten stund sen och har sedan dess inte hunnit åstadkomma mycket mer än att äta en sen lunch och gå en svettig långpromenad med pappa. Denna värme??? Kan liksom inte bestämma mig om det är najs eller bara asjobbigt haha? Synd att klaga kanske. I övrigt;

--> Jag har investerat i en stor teakspegel!! Har spanat in den hos den lokala antikhandlaren under säkert en månads tid och igår slog jag till slut till. Mmm tänker att den blir fin stående på min teakbyrå. Eller typ varsomhelst egentligen.

--> Bon Iver kommer till swe + danmark i januari - BÄSTA SOM HÄNT?? Bon Iver är det band som har följt med mig absolut längst utan avbrott och det säger ju en hel del. Lär säkert misslyckas med att få tag i biljetter just bcuz.

--> På lördag ska jag fota bröllop tillsammas med Björn, tjohoo så kul älskar att fota bröllis! Så ok ok vädret får gärna hålla sig fint tills dess iallafall.

--> Vi har gått in i vecka tre av renovering och jag står fortfarande utan rum med alla ägodelar spridda över hela världen (läs:huset). Sjukt rörigt och jobbigt, längtar efter ordning och reda och some privacy. Är pepp på att flytta in på nytt.

--> Min lugg har blivit alldeles för lång, ingen som råkar ha något bra styling-knep på lager?:-)

klart slut xx bella



https://open.spotify.com/track/1h33ETRG7JVDtGT7daBW5B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar