23 aug. 2016

T + F



I lördags hade jag privilegiet att få agera bröllopsfotograf när Therese och Fredrik gifte sig nere vid fyren på Stumholmen. Såå kul och fint!! Såhär blev några av porträttbilderna.

Long time no see förresten, ännu en gång. Tänker strunta i att be om ursäkt för typ miljonte gången i ordningen över att jag aldrig uppdaterar och att försäkra er om att jag snart är back on track. För saken är den att både min kropp och min hjärna har vägrat att samarbeta med mig den senaste månaden pga stress/prestationsångest/för höga ambitioner/liknande tråkigheter = slutar med att det enda en egentligen känner sig kapabel till är att ligga ner och stirra upp i taket och det suger verkligen. Det är världens sämsta sämsta grej att må dåligt. Men det kommer att gå över, såklart. Det tar sin lilla tid bara.

Nåväl, tror det kommer göra mig gott att få spendera hela den kommande helgen uppe i sthlm med mina kompisar!! Andas lite annan luft liksom. Häng med på instagram (@annabellaaa) tills vidare så hörs vi när vi hörs på bloggy. Kan vara imorgon, kan vara om en månad, kan vara om ett år. Spänningen är olidlig va??

PUSS på er xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar