14 maj 2016

x4

Överbliven ölflaska som får agera vas / fina ljusreflektioner på golvet under genomgång av vår utställning / ny bikiniöverdel från cos (<333) / en bättre papperskorg

Hej bästa bästa ni. Jag vet inte vad som är problemet egentligen, men att vara bosatt i Gamleby dödar verkligen all min inspiration till att blogga?? Har verkligen försökt att komma in i rätt mood minst tusen gånger men det tar bara stopp. Kan liksom inte förena vardagen här med blogga? Sjukt frustrerande haha.

Huuursomhelst är det ju faktiskt inte alls lång tid kvar tills jag flyttar hem igen, bara lite mer än tre veckor ungefär. Tre veckor som antagligen lär rusa iväg i vanlig ordning. Nästa vecka kommer jag till större delen spendera uppe i Stockholm med min klass då vår utställning förflyttas dit och jag är helt orimligt pepp över detta faktum!!!! Därefter ska det banne mig finnas bloggy-material så det räcker och blir över promise!

xx bella

2 kommentarer:

  1. Himla himla fint med ölflaska som blomvas!! +vad för fin öl?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst!!! Det är Peter, Pale and Mary från Mikkeller!

      Radera