25 apr. 2016

krunis @ park hermina


















Hej gullisar. I skrivande är det är måndag och jag är tillbaka i Gamleby för kanske sista gången innan jag flyttar hem igen. Galet vad snabbt det här året har passerat ändå???

Hursomhelst känns det verkligen helt okej att vara på plats igen. Delvis för att det i princip bara är kul grejer kvar på schemat (såsom utställning x2!!), delvis för att jag hade en så himlahimla fin vistelse hemma. T.ex. i fredags kväll när jag hängde med kompisar och firade med bubbel/dansade till stängning/var allmänt asglad + kompiskär eller i lördags när vi (alltså jag mamma pappa lillebror) stod längst fram och njöt av Krunegårds suveräna spelning i Kalmar<3

Jag har dessvärre varit usel på att fota med systemkameran under veckan som gått men några bilder på Krunis lyckades det bli det ändå. Svårt att låta bli när man står ca en meter ifrån.

so long xx bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar