14 apr. 2016

julia d


Julia i eftermiddags när hon stod modell för mitt kommande utställningsmaterial<3 tycker hon är såå lik en ung Meryl Streep på bilden till vänster??  

Gick från busy busy doing nothing at all till att plötsligt ha fullt upp (Gamleby-mått mätt dåva)!! De senaste dagarna har jag exempelvis varit på bio, spelat badminton, hängt mycket i skolan och pillat med utställningsaffischer, suttit ute i solen och läst/ätit lunch/spelat kort/carpat, fotat första delen till serien jag ska ställa ut, läst 200+ sidor av Norwegian Wood osv osv. Skönt när tiden för en gångs skull går fort här.

Nästa vecka blir inte sämre; på tisdag åker vi på mini-klassresa till Kalmar konstmuseum, ons-fre är jag hemma i Karlskrona för att bl.a. fira min 20-årsdag (!!) och på lördagen ska jag se Markus Krunegård med mina päron. Blir fint.

xx bella 

1 kommentar:

  1. Jaaa hon påminner verkligen om Meryl Streep! Det är nånting med ansiktsuttrycket :) Superduperfina bilder!

    SvaraRadera