28 mars 2016

questions
















Innan jag flyttade upp till Gamleby i höstas bytte jag rum (till ett hälften så stort utan dörr närmare bestämt) med min lillebror av uppenbara anledningar och har sedan dess inte riktigt tagit mig tiden till att försöka göra det mer trivsamt. Trots bakistrött huvud+kropp tyckte jag tydligen att det var ett perfekt tillfälle att möblera om igår, vilket jag också gjorde hehe.

Bort med tråkig fåtölj och in med skrivbord, vinylbordet i teak fick bli rymligt sängbord och överflödiga prylar åkte ner i källaren. Gjorde verkligen så stor skillnad för rummet!!! Ser fram emot att fortsätta makeovern så småningom när jag har mina prylar från Gamleby tillbaka osv osv. Är en ganska rolig utmaning att bara ha sex kvadratmeter till förfogande ändå??

Nu: promenad med pappa i eftermiddagssolen!

xx bella



https://open.spotify.com/track/2JpIgq4UIOE8uT0AWYs9Zx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar